יש על מה

סופ"ש בוונקובר, אוגוסט 2015

השקמה בשבת בעשרים לחמש, יציאה בחמש וחצי אחרי ארגונים אחרונים וקפה. אחרי נסיעה של שעתיים מרדמונד וושינגטון, כבר היינו בגבול קנדה. למרות שאין לנו עדיין גרין קארד, כל מה שהיינו צריכים למעבר הגבול זה דרכונים בתוקף כולל הויזות. את שלב הגבול עברנו ללא עיכובים וכך בשעה 8:30 כבר הגענו לקפילנו ברידג' המפורסם ויש לו סיבה טובה לכך.

שלוש שעות אחרי כן יצאנו לכיוון הדאון טאון לכיוון המלון שלנו שהיה על רח' רובינסון הוא אחד הרחובות המרכזיים בדאון טאון. החנינו את הרכב ויצאנו לאכול ארוחת צהריים במסעדת דמפלינג מומלצת בשם דיינסטי. אחרי ארוחת הצהריים הלכנו לנוח צהריים בכדי שאפשר יהיה לעשות עוד משהו ביום הזה. בסביבות חמש אחה"צ יצאנו לכיוון רח' דנמן ושכרנו אופניים ב-spokes. יצאנו לרכיבה משפחתית סביב הסטנלי פארק ונדהמנו איך מאחורי כל סיבוב עולים מראות שונים ומיוחדים: המרינה, המגדלור, מזרקות הילדים, מתרחצים ועוד. עם הרוח הנכונה בפנים את פשוט לא רוצה להפסיק לרכב שם. 8-10ק"מ בלי להרגיש.

משם חזרנו חזרה לרח' רובינסון וכשתי חנויות אחרי זארה ישבנו לטעום קרפים מצויינים בהמלצה שקיבלנו. היה מעולה!!

למחרת נסענו לרח' גאסטאון, האיזור העתיק של וונקובר ובו בנייני לבנים מהמאה ה-19. החננו את הרכב וטיילנו רגלית ברח' עד לשעון הקיטור היחיד בעולם שעובד בעזרת קיטור המגיע ממערכת תת קרקעית של צינורות. אין צורך להסתכל גבוה … הסיפור יותר גדול מהשעון עצמו. משם המשכנו לאי גראנוויל. באי ישנו שוק מקסים ושוקק והמון חנויות מקור ואוירת פסטיבל. ניתן גם להשכיר בו סירה ולשוט במספר מסלולים מוצעים.

אחרי האי נסענו לקיציליאנו, איזור עליז וצבעוני ובו בריכות מים מתוקים מהגדולות בעולם והמרחק לא רב מחוף הים עצמו. אנחנו ויתרנו על הבריכות לטובת החוף. חלקנו השתלב במשחק כדורעף באחד מהמגרשים על החוף, חלקנו חיפשה צדפים מיוחדים בחוף ומשם עברה לגן השעשועים וחלקנו פשוט נשענה על אחד מבולי העץ הפזורים על החוף והודתה שהים עדיין מרגיע.

IMG_0941 IMG_0953

מודעות פרסומת

2 תגובות בנושא “יש על מה

1. כעת יותר ברור איפה הייתם ומה עשיתם. חבל שבימים רחוקים מהעבר לא היו לי בלוגים כאלה לתעד מראות שרווימו עם הילדים במאות טיולים. את מחסירה לי חוויות עבר מתוקות.
    תהנו ותכייפו במלוא הפה.

Liked by 1 person

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )